Anàlisi Social i Organitzativa

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Home Conferences II Edició Seminaris Internacionals en Ciències Socials

II Edició Seminaris Internacionals en Ciències Socials

E-mail Print PDF
There are no translations available.

La segona edició dels Seminaris Internacionals en Ciències Socials organitzats pel grup de recerca Anàlisi Social i Organitzativa, amb el suport del Departament de Gestió d'Empreses i l'Institut de Ciències de l'Educació comença amb dos seminaris del Prof. Martin Heidenreich de la Universitat d'Oldenburg, Alemanya el dia 17 de març, a la Sala de Juntes del Campus Catalunya.

El dia 18 de març es celebra la segona sessió dels seminaris a càrrec del Prof. Alejandro Portes de la Universitat de Princeton, que tractarà el tema de les identitats i actituds de les segones generacions d'immigrants a Espanya.

Els seminaris van dirigits al personal docent i investigador de la Universitat Rovira i Virigli, per assistir-hi només cal confirmar assistència a la direcció d'email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , o trucant al telèfon 977 55 8664

Aquests seminaris són impartits per investigadors de prestigi d'àmbit internacional per explicar-nos les seves experiències de recerca internacional en l'àmbit de les ciències socials, amb l'objectiu de coneixer el procés pel qual els grups de recerca estrangers han accedit a projectes internacionals, aprofundir en el desenvolupament i dificultats de gestió d'aquest tipus de projectes, i per últim desenvolupar xarxes d'investigació per augmentar el potencial de recerca internacional de la nostra universitat. En aquesta segona edició comptarem amb la participació del professor Martin Heidenreich de la Universitat d'Oldenburg, Alemanya; el professor Alejandro Portes de la Universitat de Princeton, Estats Units; el professor Marc-Henri Soulet de la Universitat de Friburg, Suïssa; la professora Margaret Maruani del CNRS, França (tbc), i el professor José Félix Tezanos de la UNED (tbc). En la primera edició dels seminaris celebrats en 2010 vam comptar amb la participació del professor Josiah Heyman de la Universitat de Texas a El Paso i el professor Marco Trentini de la Universitat de Bolonya, que actualment són col·laboradors externs del grup de recerca Anàlisi Social i Organitzativa de la URV. També hi van participar la Dra. Svetlana Harnisch i el Dr. Valeryi Mansurov, investigadors de l'Institut de Sociologia de l'Acadèmia Russa de les Ciències.

Programa de Març

Prof. Martin Heidenreich
University of Oldenburg, Germany

17 de març, Sala de Juntes del Campus Catalunya

11h-13h. Desigualtats socials i salarials a Europa

15,30-17,30h. Arrelament regional de les Multinacionals

Prof. Alejandro Portes
University of Princeton, EUA

18 de març, Sala de Juntes del Campus Catalunya

16-18h Crecer en España. Autoidentidades y actitudes de la segunda generación.

Attachments:
Download this file (diptico seminario Heidenreich ICE.pdf)Díptic seminari Heidenreich[ ]246 Kb
Download this file (Seminario Portes.pdf)Díptic seminari Portes[ ]847 Kb
Share
 
CatalanEspañol(Spanish Formal International)English (United Kingdom)

Research group funded by the Government of Catalonia, 2009-2013


2009 SGR 310

ASO is a research group of the